دیجیتال مارکتینگسوشیال مدیا

آشنایی با تبلیغات همسان در فضای کسب و کار

تبلیغات همسان که در برخی از متون با عنوان تبلیغات بومی یا تبلیغات همگن نیز ترجمه شده است، مدلی از تبلیغات است که خود را در پشت حجاب یک محتوای تخصصی ( از لحاظ فرم و محتوا ) برای مخاطب پنهان می سازد به نحوی که از سایر بخش های محتوا قابل تشخیص نیست. کارشناسان آژانس تبلیغاتی معتقدند اگرچه این شیوه تبلیغات در بستر رسانه های سنتی نیز قابل اجرا است اما بستر آنلاین این مدل از تبلیغات امروزه بیشتر مورد توجه قرار گرفته است.

تبلیغات همگننحوه استفاده از تبلیغات همسان :

کارشناسان آژانس تبلیغاتی ابتدا لازم است مشخص کنید مخاطبین شما چه افرادی هستند، سپس ببینید این افراد معمولا چه وبسایت هایی را بازدید می کنند و در چه مکان هایی با برند شما بیشترین برخورد را دارند. همچنین متوجه شوید مخاطب شما خواهان مطالعه چه چیزی است، کدام بخش از کسب وکار شما برای او جذاب است و شما چطور می توانید مشکلات مخاطب را برطرف کنید.

سپس کارشناسان آژانس تبلیغاتی توصیه می کنند از محتوایی که در دست دارید، استفاده نمایید. اگر می خواهید بدون صرف مخارج اضافی بر مشتریان تاثیرگذار باشید، بهتر است از محتوایی که در دسترس دارید استفاده نمایید.

سپس لازم است اهداف خود را در این مسیر مشخص نمایید. کارشناسان آژانس تبلیغاتی معتقدند مخاطبان از این که بر روی متنی جالب کلیک کنند و سپس متوجه شوند آن متن تبلیغات بوده، ممکن است آزرده شود. به همین دلیل صراحتا به مخاطب اعلام نمایید که در حال مطالعه ی یک محتوای اسپانسرشده است. با محتوایی که آماده دارید شروع کنید و از تحلیل های آماری جهت پیگیری نتایج خود استفاده نمایید. سپس می توانید برنامه تولید محتوا را تکمیل سازید و گونه های دیگری از محتوا را به برنامه ی خود اضافه نمایید.

تبلیغات همسانکارشناسان آژانس تبلیغاتی یادآور می شوند که در مرحله بعدی تمرکز خود را بر استفاده از سایر گونه های محتوا همانند اینفوگرافیک ها یا ویدیوها قرار دهید.

برای ارتباط بهتر با مخاطبان، به فکر دستیابی به فردی متخصص یا منبعی شناخته شده در راستای تولید محتوا باشید.

همچنین از شبکه های اجتماعی برای راه اندازی تبلیغات همسان غافل نشوید.

این شبکه ها نقش تاثیرگذاری بر موفقیت بازاریابی و برندسازی خواهند داشت.

امیدواریم که مطالب فوق برای شما مفید واقع شود،همچنین در آژانس تبلیغاتی پالس دیزاین می توانید مطالب دیگر ما که شامل: ویژگی های صفحه فرود چیست ؟، سه اصل مهم برای نورپردازی در عکاسی صنعتی، پیاده سازی استراتژی بازاریابی ، راهکارهایی برای افزایش بازدهی کارمندان و نکاتی مهم برای طراحی کاتالوگ … می باشد را مطالعه نمایید.

Leave a Reply