دیجیتال مارکتینگسوشیال مدیا

راهکارهایی برای افزایش بازدهی کارمندان

By 19 نوامبر 2020 No Comments

لازمه ی ایجاد یک سازمان موفق وجود کارمندان متخصص و هماهنگ با یکدیگر است. کارشناسان آژانس تبلیغاتی به برندها توصیه می کنند که اگر خواهان یک برندسازی قوی هستند حتما لازم است کارمندان ماهر با توانایی بالای کارهای تیمی را در اختیار داشته باشند. در این مقاله با راهکارهایی موثر به منظور افزایش بازدهی کارمندان سازمان آشنا می شویم.

تعیین اهدافتعیین اهداف عالیه سازمان :

کارشناسان آژانس تبلیغاتی معتقدند قدم اول برای دلگرم شدن کارمندان این است که به آنها نشان بدهید که چه اهدافی درانتظارشان است اهداف اصلی و اساسی شرکت را کاملا برای کارمندان روشن سازید. برخلاف یک دستور کار ساده که صرفا کارهایی که توسط کارمندان لازم است در شرکت انجام شود را گوشزد می‌کند، یک دیدگاه با اهداف بلند مدت، با ایجاد علاقه و هیجان به کارمندان اشتیاق کار کردن را ایجاد می کند. دیدگاه بلند مدت توضیح می دهدکه شرکت اکنون کجاست، به کجا قرار است برسد وچگونه لازم است این مسیر را طی کند.

تشویق های مناسب :

اگر قصد دارید کارمندانی داشته باشید که به تنهایی و بدون حضور شما، کارهای مختلف شرکت را آنطور که شما می خواهید پیش ببرند، به کارمندانی که تا اندازه ای موفق به انجام این کار بوده‌اند، جایزه دهید. کارشناسان آژانس تبلیغاتی توصیه می کنند که اجازه بدهید همه بتوانند ثمره‌ی کار و تلاش خود را در شرکت‌ ببینند.با این کار، شما علاوه بر تشویق کارمندتان برای ادامه‌ مصمم و جدی کارها، سایرکارمندان را نیز به انجام فعالیت‌های مطلوب شرکت سوق می‌دهید. کارمندان اگر به درستی تشویق شوند،اهداف کوچک خود را درراستای موردنظر شما تنظیم می کنند.

شفافیت با کارمندانشفافیت با کارمندان :

کارشناسان آژانس تبلیغاتی توصیه می کنند که از هرچیز که باعث سردرگمی کارمندان می‌شود، چشم پوشی نمایید.

وجود قوانین سخت و طاقت فرسا موجب خستگی کارمندان خواهد شد. سعی کنید یک فرهنگ عامه پسند و در عین حال قانون مدار را در شرکت ایجاد کنید.

سپس هرچیزی که با این فرهنگ تناقض دارد را برطرف کنید. حتی بهتر است برای تشویق کردن و انرژی دادن به کارمندان، ابزار مورد نیازشان برای موفقیت در انجام وظایف مهیا سازید.

به طور خلاصه کارشناسان آژانس تبلیغاتی معتقدند هر ابزاری که منجر به انرژی دادن و خشنود ساختن کارمندانتان می‌شود را در دسترس کارمندان قرار دهید و از قوانین، اتفاقات و ابزارهای دلسرد کننده دوری کنید تا فعالیت کارمندان روز به روز بهتر و منسجم تر گردد. این نکته را فراموش نکنید که که موفقیت شرکت شما، با عملکردکارمندانش تعریف می‌شود.

پرهیز از کنترل بیش از اندازه :

برخی از کارفرمایان تصور می‌کنند که لازم است همواره تمام حرکات کارمندان را تحت نظر داشته باشند. درحالی که کارشناسان آژانس تبلیغاتی معتقدند بهتر است پس از اطمینان از روش مناسب عملکرد کارمند، او را به حال خود قرار دهید و اجازه بدهید تا با روش و ذهن خود کارها را انجام دهد. گاهی از اوقات حضور شما باعث ایجاد استرس و نگرانی در کارمندان شرکت می‌شود. فضای مورد نیاز کارمندان را در اختیارشان قرار دهید و باور کنید که کارمندان شما انسان هایی باهوش و توانمند هستند.

افزایش بازدهی کارمندانگاهی از اوقات بهترین روش برای ایجاد انگیزه، تعریف آزادی عمل برای کارمندان سازمان است. کارشناسان آژانس تبلیغاتی به کارفرمایان توصیه می کنند که بگذارید کارمندان تا حدودی خودشان وظایف محوله را پیش ببرند.

با این کار شما علاوه بر ایجاد شرکتی پویاتر، به ایجاد حس اطمینان در روابط کاری کارمندان شرکت کمک کرده‌اید. البته لازم است مطمئن شوید که اهداف کوچک و جزیی هریک از کارمندان در راستای هدف بزرگ شرکت شما قرار می گیرد.

 

امیدواریم که مطالب فوق برای شما مفید واقع شود،همچنین در آژانس تبلیغاتی پالس دیزاین می توانید مطالب دیگر ما که شامل: روابط عمومی و تبلیغات در فضای کسب و کار، سه اصل مهم برای نورپردازی در عکاسی صنعتی، مدیر برند چه وظایفی دارد ؟ ، آشنایی با مفهوم هویت بصری برند و نکاتی مهم برای طراحی کاتالوگ … می باشد را مطالعه نمایید.

Leave a Reply