دیجیتال مارکتینگسوشیال مدیاطراحی سایت

ویژگی های صفحه فرود چیست ؟

صفحه فرود یک صفحه‌ ی وب است که آن را به عنوان نقطه‌ ورود مخاطب به وب ‌سایت سازمان معرفی می کنیم. در واقع صفحه فرود یا همان لندینگ پیج دروازه‌ی ورود مخاطب به وب‌ سایت و زمینه ساز آشنایی مخاطب با برند شماست. کارشناسان آژانس تبلیغاتی معتقدند زمانی که مخاطب را به یک صفحه فرود هدایت می سازیم، امکانات خیلی بیشتری داریم تا یک جلوه ‌ی جذاب‌ و حرفه‌ای از پیام برند را برای مخاطب به نمایش بگذاریم. در این مقاله با ویژگی های یک صفحه فرود مناسب آشنا می شویم.

اشتراک گذاری صفحه فرودقابلیت اشتراک گذاری :

کارشناسان آژانس تبلیغاتی یادآور می شوند مخاطب باید بتواند با یک کلیک، محتوای صفحه فرود را در شبکه‌ های اجتماعی مختلف و یا حتی از طریق ایمیل، به راحتی  اشتراک گذاری نماید. با تولید محتوای خلاقانه و جذاب در صفحه فرود برای مخاطبان به صورتی که کنجکاوی لازم را در مخاطب ایجاد کند و با سلیقه‌ او نیز مطابقت داشته باشد، می ‌توانید احتمال اشتراک گذاری پیام برند و نیز شرکت نمودن مخاطب در کمپین خود را به میزان قابل توجهی افزایش دهید.

تولید محتوا لازم است به گونه‌ای باشد که علاوه بر مخاطب ‌پسند بودن، استانداردهای سئو را نیز برای جذب ترافیک و افزایش بازدید مخاطبان فراهم نماید. در مقاله ی ” ادوردز یا سئو “ با مفهوم سئو بیشتر آشنا شدیم. کارشناسان آژانس تبلیغاتی معتقدند محتوای مناسب در تمامی فعالیت های بازاریابی و تبلیغاتی برندها از اهمیت فراوانی برخوردار است. در مقاله ی ” قدم به قدم برای تولید محتوای مناسب “ با راهکارهای تولید محتوا آشنا شدیم.

صفحه فرودبه روزرسانی :

کارشناسان آژانس تبلیغاتی معتقدند صفحه‌ فرود برند لازم است قابلیت به ‌روز‌رسانی را در صورت نیاز به اعمال هرگونه تغییرات داشته باشد. به عنوان مثال اگر در کمپین خود به برخی از افراد شرکت کننده جایزه اهدا می کنید، به منظور جلب اعتماد بیشتر مخاطبان، این بخش اهمیت فراوانی دارد. این قسمت می‌تواند در خود صفحه‌ فرود برند طراحی شود که در این صفحه تصاویری از برندگان قرعه کشی در کنار جایزه‌ اهدا شده قابل مشاهده باشد.

امیدواریم که مطالب فوق برای شما مفید واقع شود،همچنین در آژانس تبلیغاتی پالس دیزاین می توانید مطالب دیگر ما که شامل: روابط عمومی و تبلیغات در فضای کسب و کار، سه اصل مهم برای نورپردازی در عکاسی صنعتی، پیاده سازی استراتژی بازاریابی ، راهکارهایی برای افزایش بازدهی کارمندان و نکاتی مهم برای طراحی کاتالوگ … می باشد را مطالعه نمایید.

Leave a Reply