دیجیتال مارکتینگسوشیال مدیاطراحی سایت

دلایل ترک وبسایت توسط کاربران چیست ؟

By 11 ژانویه 2021 No Comments

مدت زمانی که کاربران برای بازدید سایت شما و مطالعه صفحات موجود اختصاص می‌ دهند، زمان کوتاهی است. به همین دلیل کارشناسان آژانس تبلیغاتی معتقدند شما لازم است در زمان کوتاهی توجه کاربر را به وبسایت جلب کنید و آنها را به مطالب موجود علاقه ‎مند نمایید. اگر نتوانید در یک بازه ی زمانی کوتاه این کار را انجام دهید، کاربران سایت شما را ترک می‎ کنند. در این مقاله با دلایل ترک وبسایت توسط کاربران آشنا می شویم.

طراحی نامناسب سایت :

کارشناسان آژانس تبلیغاتی یادآور می شوند که یکی از مهمترین دلایلی که کاربران یک ‌سایت را ترک می‎کنند، به طراحی نامناسب و خسته‎ کننده وبسایت برمی‎ گردد. در واقع این مورد به تجربه کاربری بد وب‌سایت مربوط می شود. همچنین لینک‎ های اشتباه یا غیرفعال می‌ت وانند باعث شوند که کاربران وب‌سایت شما را به راحتی ترک کنند. بنابراین به منظور افزایش زمان ماندگاری مخاطبان در ‌سایت و بهبود تجربه‎ ی کاربری، حتما لازم است طراحی سایت توسط کارشناسان صورت پذیرد.

ارتباط نداشتن با کاربر :

تجربه کاربری خوب یکی از فاکتورهای بسیار ضروری برای یک سایت است. کاربران ممکن است که به کمک نیاز داشته باشند و در صورتی که شما نتوانید فورا نیاز کاربران را برطرف کنید، قاعدتا ناامید خواهند شد و به سادگی سایت شما را ترک می کنند. کارشناسان آژانس تبلیغاتی توصیه می کنند با قابلیت چت آنلاین در وب‌سایت‎ با مخاطبان ارتباط برقرار کنید و در جهت رفع نیازهای آنها به سرعت اقدام نمایید.

محتوای نامناسب :

کارشناسان آژانس تبلیغاتی معتقدند محتوا یکی از مهمترین قسمت ‎های وب‌سایت‏‎ می‌ باشد. لازم است پیش از انتشار مطالب مطمئن بشوید که مطالب شما از لحاظ گرامری، مفید و ساده بودن برای کاربران مناسب باشد. مطلب شما لازم است متناسب با کلمات کلیدی باشد و بتواند اطلاعات مفیدی را به کاربران انتقال دهد.

طراحی وبسایتتوجه داشته باشید که محتوای تصویری مانند عکس و ویدیو نقش مهمی در جذب بازدیدکنندگان سایت دارد و تجربه کاربری را بسیار بهبود می‌ بخشد.

امروزه تمایل افراد به جستجو از طریق گوشی‏‌ های همراه به دلیل دسترسی ساده، هر روزه بیشتر می‎شود و در نتیجه طراحی سایت ‎های بهینه شده برای گوشی‌های هوشمند بسیار دارای اهمیت است. به خاطر داشته باشید که اگر سایت شما بهینه سازی نشده باشد، احتمالا طیف وسیعی از مخاطبان را از دست خواهید داد.

امیدواریم که مطالب فوق برای شما مفید واقع شود،همچنین در آژانس تبلیغاتی پالس دیزاین می توانید مطالب دیگر ما که شامل: چگونه نرخ تبدیل صفحه محصول را افزایش بدهیم ؟، ترفندهای ایجاد تجربه لذت بخش برای مشتریان، آشنایی با بازاریابی قطره ای ، راهکارهای موفقیت در کسب و کار آنلاین چیست ؟ و روش های داشتن ایمیل مارکتینگ موثر چیست ؟ … می باشد را مطالعه نمایید.

Leave a Reply